• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
784
Mottagna reaktioner
335
Poäng
497
De behöver och kommer troligtvis inte ge dig en förklaring.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

linsluzz

Viktig medlem
Poäng: 146
Blev medlem
28 Maj 2023
Meddelanden
92
Mottagna reaktioner
46
Poäng
146
För min del har jag inga problem att lägga tid på det, jag är sällan en jobbig jävel men i nu känner jag att jag vill vara det :p
Att deras Nej mest troligt står fast är jag medveten om, jag känner dock att jag fortfarande vill ha en vettig förklaring till beslutet och att de bemöter samtliga punkter jag tagit upp, och de har inte bemött en enda (förutom ett nej på min vädjan om återbetalning förstås), vill dom inte göra det så kommer jag att vara en jobbig jävel.

Spelade du bort dina pengar under pistolhot? Annars har jag svårt att se hur du skulle ha något case. Jag förstår att man i en desperat situation griper efter halmstrån men börja rikta ditt engagemang inåt istället för att använda upp all din kraft åt att slå med nävarna i tomma luften.
 

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
784
Mottagna reaktioner
335
Poäng
497
För min del har jag inga problem att lägga tid på det, jag är sällan en jobbig jävel men i nu känner jag att jag vill vara det :p
Att deras Nej mest troligt står fast är jag medveten om, jag känner dock att jag fortfarande vill ha en vettig förklaring till beslutet och att de bemöter samtliga punkter jag tagit upp, och de har inte bemött en enda (förutom ett nej på min vädjan om återbetalning förstås), vill dom inte göra det så kommer jag att vara en jobbig jävel.
Har haft cirka 9 ärenden hos Unibet, bara 1 lyckat ärende där. 8 Misslyckade ärenden.

(1 till inom unibet koncernen, storspelare).

Inget roligt bolag att göra med tar dessutom lång tid på sig att ge svar.

Spelbolag har inget emot dina s.k "jobbiga mails" Spelbolag har folk som spammar sönder dom på telefon/mailbombar konstant/livechatt osv. Det är inget nytt för dom med "jobbiga jävlar". Finns även vissa som hittat personaluppgifter på vissa och hotat och allt möjligt, inget hjälper. Nu menar jag inte att du hade gjort detta, men se poängen.

Dom får sina pengar i slutet av dagen, medans du ödslar energi och tid, lägg istället tiden på förbättra ditt liv/situation med all välmening.
 

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
784
Mottagna reaktioner
335
Poäng
497
Om det var förra veckan kan det vara så att du är mitt inne i ett aktivt spelmissbruk då? Hade du fått några pengar tillbaks hade det kanske hamnat tillbaks på ett ställe du inte önskar.

En vecka sedan är för färskt att skapa ett ärende då man inte tar sådana förfrågningar seriöst när man spelat bort och sedan direkt kommer med en återbetalningsförfrågan, man ska oftast vänta ett långt tag, eller åtminstone 1 år. Det är en viktig aspekt, gärna även att du är inskriven på spelpaus (Spelbolag kan se allt sådant). Du tas mer seriöst då, än att bli sedd som en som bara förlorat cash och försöker få tillbaks det.
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Om det var förra veckan kan det vara så att du är mitt inne i ett aktivt spelmissbruk då? Hade du fått några pengar tillbaks hade det kanske hamnat tillbaks på ett ställe du inte önskar.

En vecka sedan är för färskt att skapa ett ärende då man inte tar sådana förfrågningar seriöst när man spelat bort och sedan direkt kommer med en återbetalningsförfrågan, man ska oftast vänta ett långt tag, eller åtminstone 1 år. Det är en viktig aspekt, gärna även att du är inskriven på spelpaus (Spelbolag kan se allt sådant). Du tas mer seriöst då, än att bli sedd som en som bara förlorat cash och försöker få tillbaks det.
Jag tänkte vad dem menar när dem stänger mitt konto permanent bara sådär o hänvisar till det jag kopierade från deras mail? Vad menar dem ?
 

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
784
Mottagna reaktioner
335
Poäng
497
Jag tänkte vad dem menar när dem stänger mitt konto permanent bara sådär o hänvisar till det jag kopierade från deras mail? Vad menar dem ?
Att Casumo valt stänga ditt konto baserat på att du inte har tillräcklig inkomst sett till insättningarna eller andra tillgångar.

Det är väl bra att du blev avstängd?
 

Pidde

V.I.P
Poäng: 457
Blev medlem
11 Februari 2020
Meddelanden
864
Mottagna reaktioner
254
Poäng
457
Att Casumo valt stänga ditt konto baserat på att du inte har tillräcklig inkomst sett till insättningarna eller andra tillgångar.

Det är väl bra att du blev avstängd?
Jo det är väl bra iofs ,,,,undrade bara vad det betydde ,,,haft sidan i flera år o sen poff blev man avstängd ,,,,min inkomst har inte förändrats nämnvärt legat på samma års inkomst i några år ,,,,så dem kan bara stänga av dig hur som hellst ,,,,om dem anser man spelat för mer än man har inkomst borde dem ju betala tillbax då haha
 

Cranved

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
27 Oktober 2019
Meddelanden
784
Mottagna reaktioner
335
Poäng
497
Nej det "borde" dom inte, dom skiter i dig som kund i majoriteten av fall, det är business bolag tjänar pengar på speltorskar så är det. Dock behöver dom förhålla sig till kraven och reglerna från licensutgivarna och kan tänja lite höger vänster till sin fördel.
Ibland när det blir stilla på ett konto efter mycket insättningar så väljer dom stänga ner personen, bolaget gått plus på dig och ser till att sedan ta sitt "ansvar". Vinst för bolaget.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp